شرایط ثبت نام و شهریه

 

مهلت ثبت‌نام

پس از کسب اطلاعات درباره‌ی دوره‌ها و انتخاب کلاس موردنظر، امکان ثبت‌نام در تمامی دوره‌های موسسه زبان اسپانیایی البرز بصورت حضوری و از طریق شبکه‌های اجتماعی برای زبان‌آموزان گرامی فراهم است. ثبت‌نام تا 24 ساعت پیش از شروع دوره ممکن است و پس از تشکیل اولین کلاس امکان ثبت‌نام وجود ندارد. زبان‌آموزان نمی‌توانند در هیچ یک از دوره‌های این مرکز رزرو داشته باشند و اولویت با کسانی است که پس از دریافت اطلاعات لازم ثبت نام کرده اند.

 

اگر امکان شرکت در هیچ یک از دوره‌های قابل‌ ثبت‌نام را نداشتید، از طریق تلفن یا ایمیل با ما در تماس باشید تا دوره‌ای با روز و ساعت مناسب با برنامه‌های شما را پیدا کنیم.

پرداخت شهریه

امکان پرداخت با کارت، نقدی و یا بصورت کارت به کارت به شماره حساب موسسه وجود دارد. شماره حساب آموزشگاه البرز را واحد ثبت‌نام اعلام می‌کند.

 

مبلغ شهریه دوره ها

شهریه‌ کل دوره‌های عادی آنلاین 1.700 (یک میلیون و هفتصد هزار ) تومان و کلاس‌های عادی حضوری 2.000  (دو میلیون) تومان می‌باشد.

شهریه‌ کل دوره‌های فشرده و فوق فشرده آنلاین 3.300 (سه میلیون و سیصد هزار) تومان و دوره‌های فشرده و فوق فشرده حضوری  3.600 (سه میلیون و ششصد هزار) تومان است.

تنها پس از تکمیل ثبت‌نام و پرداخت وجه امکان شرکت در کلاس‌ها وجود دارد. کلاس‌ها قابل رزرو نیستند و امکان شرکت تا پیش از پرداخت شهریه قابل تضمین نیست.

زبان‌آموزان موسسه از امکاناتی از قبیل استفاده از کتابخانه، شرکت در سمینارها، وبینارها، سخنرانی ها یا جشن های خاص که همیشه از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد شد، به صورت رایگان بهره مند خواهند شد.

 

بازگشت وجه

درصورتیکه پس از تکمیل ثبت‌نام امکان شرکت در دوره انتخابی برای شما وجود نداشته باشد، به شرط آنکه پنج روز کاری قبل از شروع دوره به ما اطلاع دهید، کل مبلغ به شما مسترد خواهد شد. اگر در این مدت اطلاع رسانی نشود موسسه البرز 35 درصد از شهریه را کسر خواهد نمود. پرداخت شهریه تا زمان تشکیل اولین جلسه قطعی محسوب نمی‌شود. اگر تعداد زبان‌آموزان یک دوره به حدنصاب نرسد، موسسه حق دارد تشکیل دوره را به تعویق بیندازد، شرایط آن را تغییر دهد و یا آن را لغو کند. درصورتیکه دوره در تاریخ از پیش تعیین شده تشکیل نشود، دوره‌های دیگری در همان سطح به شما پیشنهاد می‌شوند. اگر مایل به ثبت‌نام در هیچ یک از گزینه‌های دیگر نبودید، کل مبلغ پرداخت شده به شما برگردانده می‌شود.

 

پس از شروع ترم امکان عودت وجه وجود ندارد، به همین دلیل خواهشمندیم پیش از تکمیل ثبت‌نام شرایط و جزئیات دوره را با دقت مطالعه نمایید.

درصورتیکه زبان‌آموز نتواند در دوره‌ی موردنظر شرکت کند، امکان شرکت در دوره‌های دیگر برای وی وجود ندارد.

 

تغییر دوره

تغییر دوره کلاسی تنها پس از پایان ترم ممکن است. در شرایط خاص، پس از اطمینان از دراختیار داشتن کلاس، آزاد بودن زمان استاد و رضایت کامل کل زبان‌آموزان گروه، امکان ایجاد تغییرات وجود دارد.