دوره های آزمون SIELE و DELE

 

اگر برای تایید تسلط خود بر زبان اسپانیایی نیاز به یک گواهی بین‌المللی دارید و مایل به شرکت در یکی از امتحان‌های رسمی این زبان هستید، توصیه می‌شود در دوره‌‌ی آمادگی آزمون مربوطه شرکت کنید.

آزمون DELE

دیپلم‌های زبان اسپانیایی به‌عنوان زبان خارجی، DELE، گواهی‌هایی رسمی هستند که درجه‌ی تسلط بر زبان اسپانیایی فرد را تایید می‌کنند و توسط وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش اسپانیا اعطا می‌شوند. موسسه سروانتس مسئول برنامه‌ریزی اجرای امتحان است و دانشگاه سالامانکای اسپانیا آماده‌سازی، تصحیح و ارزیابی نهایی تمامی امتحان‌ها را برعهده دارد.

دوره‌های آمادگی این آزمون در موسسه البرز دوبار در سال، بنا به تاریخ برگزاری امتحان در ماه‌های می و نوامبر در ایران، تشکیل می‌شوند. عموما این دوره‌ها شش هفته پیش از تاریخ امتحان آغاز می‌شوند.

آزمون SIELE

آزمون SIELE در واقع سرویس بین المللی برای ارزیابی زبان اسپانیایی است که میزان تسلط بر زبان اسپانیایی زبان‌آموزان و متخصصان این زبان را در پنج قاره، از طریق ابزارهای الکترونیکی، ارزیابی و تایید می‌کند. این آزمون توسط موسسه سروانتس، دانشگاه ملی خودمختار مکزیک، دانشگاه سالامانکا و دانشگاه بوئنوس آیرس طراحی شده و این به نوبه‌ی خود استانداردهای کیفیت و شیوه‌های مناسب در طرح آزمون‌ها و استفاده‌ از گونه‌های مختلف زبان اسپانیایی را تضمین می‌کند.

امکان برگزاری امتحان SIELE در هر زمان از سال وجود دارد. موسسه البرز مرکز برگزاری این امتحان است. پس اگر مایل به شرکت در این امتحان هستید، برای هماهنگی و رزرو روز و ساعتی مناسب با شرایط خود ما تماس بگیرید.

در صفحه اینستاگرام موسسه  (@alborzinstituto) جزئیات مربوط به روز و ساعت برگزاری دوره‌ها به‌طور منظم اطلاع‌رسانی می‌شود.

پس از انتشار اطلاعات، علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با واحد ثبت‌نام تماس بگیرند.